Sunday, January 9, 2011

The Art of Ghuraba



"I'm not too creative.But,i've to be."
"I'm not a critical thinking person.But,i've to be."
"I'm not intelligence as they are.But,i've to be."


Monolog.Monolog yang tidak ada kesudahan. 


  Ini bukan cubaan kali pertama mencuba ada mencuba disitu untuk menulis blog.Memang tidak pernah berjaya. But, I've to build my skill. If else,i won't get my best.
We're stranger. Thank to Allah because He always give the oppurtunity to get what you want.


Stranger?? Find yourself for the meaning.
Ada blogger memang fokus tntg peribadi. Cerita dari bangun tido sampai nak tdo malamnya. Hak mereka,biarkan..
Ada blogger fokus pada recipe..wow,makan!
Ada blogger fokus pada fesyen..gossip..Tapi ada juga fokus pada isu-isu ilmiah,tazkirah,motivasi dan berkaitan islam.Menarik!
Ada juga fokus pada politik.Come out with their own opinion towards government,critics etc. I like!


Me????? Thinking for a while..







1 comment:

  1. aikk. mana komen. isk2. xsave td. T_T

    so, skali lagik. :D

    I guess, I fall in the first category, citer hal2 peribadi je, cume belom smpai tahap dr bangun pagi smpai bangun tido. sobss.

    Have a good time blogging, dear!
    It's a healthy habit u know! :D

    ReplyDelete